• LOGIN
Tel: 085-4444 330 | E-mail: post@pdcveghel.nl
| Login
PDC - Personeels Diensten Centrum
  • Home
  • HR advies
    • HR-Servicecentrum
    • Werkcentrum
    • Talentcentrum
    • Kenniscentrum
  • Vitaliteits- en verzuimcentrum
    • Regel je arboaansluiting
    • Verzuimbegeleiding / Arbodienst
    • Risico Inventarisatie & Evaluatie
    • Arbeidsdeskundig Onderzoek
    • Duurzame inzetbaarheid
    • PAGO & PMO
    • Werkplekonderzoek
    • Keuringen
  • Nieuws
  • Blog
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Over ons
  • Contact
  • Menu Menu

Duurzame inzetbaarheid

Zet je medewerkers in hun kracht.
Individueel én op teamniveau. Wij verzorgen trainingen voor deelnemers in verschillende fasen van hun leven en loopbaan. Over onderwerpen als flexibiliteit en gezondheid. En waar daag jij jezelf mee uit? Een communicatietraining? Of thema’s als cultuur en leiderschap, of mobiliteit? Er valt nog genoeg te leren, dus vind bij PDC een training die bij jouw wensen – en die van je medewerkers – past.

Duurzame Inzetbaarheid is voor de ene onderneming een uitgesproken wens, voor de ander het nieuwste HR speeltje waar alleen marketing garen bij spint. Als je het goed wil doen dan is het niet een kwestie van snel invoeren om je jezelf hierna duurzaam inzetbaar te noemen. Het is ook niet enkel bedoeld om medewerkers bevlogen te laten zijn. Dat is echt te kortzichtig.

Duurzaam Inzetbaarheid is een lange termijn visie uitdragen en is integraal op diverse gebieden binnen je organisatie verweven. Natuurlijk kun je alle tips, tricks en wetenschappelijke artikelen online vinden. Maar dat maakt nog geen uitgewerkt en in de praktijk gebracht plan. De realiteit is dat er geen standaardoplossing is voor het implementeren van duurzame inzetbaarheid. Deze staat van zijn is in elk bedrijf een unieke formule.

Bel voor een afspraak Stuur ons een e-mail

Kennis delen = duurzame toepassing

PDC gaat in een selecte groep met jou als ondernemer of HR-manager aan de slag om een op maat gemaakt plan op te stellen. Dit doen wij tijdens onze werktafel met gelijkgestemde of in company. Wil je weten hoe? Lees hier verder en schrijf je in voor onze sessie!

Zoals we al eerder benoemden, duurzame inzetbaarheid eventjes inpassen in de dagelijkse routine komt niet vanzelf. Als op maandagochtend de werkweek aanvangt, beginnen de dagelijkse besognes weer: een medewerker die zich weer ziek heeft gemeld, je krijgt de melding dat die adviseur er nogal vaak de kantjes vanaf loopt, enzovoort. Hoe kom je concreet tot een beleidsplan, hoe stel je deze op en hoe zorg je ervoor dat dit in je organisatie geïmplementeerd wordt?

Wat deelnemers zeggen

Deelnemers hebben de workshop gewaardeerd met een gemiddeld cijfer 8. Twee quotes van eerdere deelnemers zijn: “De workshop gaf mij concrete handvatten m.b.t. bevlogenheid waar je in de praktijk mee aan de slag kunt.” en “Op een heldere wijze werden er mij tools gegeven die ik ga inzetten in mijn organisatie.”

Inschrijven

Inschrijven kan door het sturen van een mail naar post@pdcveghel.nl, o.v.v. Werktafel D.I. of door te bellen naar 085 – 44 44 330.

Inhoud kennissessie

In deze sessie kom je te weten:

  • Wat duurzame inzetbaarheid op praktisch niveau is.
  • Hoe je als onderneming kan zorgen voor bevlogen medewerkers.
  • Welke kwaliteiten heb je als leidinggevende nodig om dit effectief in zetten.
  • Welke doelstellingen je kunt verbinden vanuit je bedrijf aan je personeel.
  • Welke stappen je moet zetten om duurzame inzetbaarheid direct te implementeren.

Bovendien ga je naar huis met een concreet op jouw organisatie afgestemd actieplan.

Voor wie, waar en wanneer?

De kennissessie is bedoeld voor ondernemers, HR-professionals en leidinggevenden. De sessie vindt plaats een dagdeel van 13:00 – 17:00 uur in Veghel of een locatie in overleg. Er zijn een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Kosten

Deelname aan de werktafel bedragen € 175,- (exclusief BTW) per deelnemer.

Persoonlijk

Deskundig

Compleet

Nieuws

19-12-2022
Kerst(vakantie)periode - bereikbaarheid en inzetbaarheid
05-12-2022
Voor de 6e keer FD Gazelle winnaar!
01-12-2022
Kabinet hervat behandeling wetsvoorstel RIV-toets

Blog

05-01-2023
Van verzuimpreventie naar vitaliteitsmanagement: bespaar minimaal €250,- per ziektedag
27-09-2022
Samenwerken met een PDC verzuimspecialist maakt het verschil
08-09-2022
Werken aan je bedrijfsdoelstellingen met de gecertificeerde arbodienst van PDC aan je zijde: succes gegarandeerd!

Evenementen

29-09-2022
Seminar | Effectieve re-integratie van medewerkers met (long)-Covid | Donderdag 29 september 2022
14-09-2022
Training Vertrouwenspersoon - 14 of 22 september 2022
01-09-2022
Training Preventiemedewerker bijscholing - september 2022

Vacatures

10-02-2023
Customer Service Medewerker | 20 uur | Veghel
07-02-2023
Verzuimspecialist/ Casemanager | Veghel en Eindhoven
07-02-2023
Medewerker bediening

Met PDC heb je eén loket voor al je vragen: van werving en selectie, functioneren en beoordelen, ziekteverzuim en re-integratie tot ontwikkeling en – als het niet anders kan – ontslag.

Wil je meer weten? Neem dan contact met ons op via een van de volgende buttons.

Bel ons 085-4444 330 Mail post@pdcveghel.nl

Bezoek ons ook op social media

Professioneel in personeelszaken

PDC is de partner voor personeelszaken met verstand van zaken én begrip voor je ondernemersgeest. Vanuit een heldere visie op HR en arbo brengen we je verder met oplossingen die vóór jou werken.

Contact

Ons bezoekadres is:

Hoogstraat 5C
5462 CW Veghel

Tel: 085-4444 330
Mail: post@pdcveghel.nl

Disclaimer
Privacy Policy
Klachtenprocedure
Algemene voorwaarden

© Copyright - PDC - Personeels Diensten Centrum | PDK Online Succes
Scroll naar bovenzijde
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}