• LOGIN
Tel: 085-4444 330 | E-mail: post@pdcveghel.nl
| Login
PDC - Personeels Diensten Centrum
  • Home
  • HR advies
    • HR-Servicecentrum
    • Werkcentrum
    • Talentcentrum
    • Kenniscentrum
  • Vitaliteits- en verzuimcentrum
    • Verzuimbegeleiding / Arbodienst
    • Risico Inventarisatie & Evaluatie
    • Duurzame inzetbaarheid
    • PAGO & PMO
    • Werkplekonderzoek
    • Keuringen
  • Nieuws
  • Blog
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Over ons
  • Contact
  • Menu Menu

Duurzame inzetbaarheid

Zet je medewerkers in hun kracht.
Individueel én op teamniveau. Wij verzorgen trainingen voor deelnemers in verschillende fasen van hun leven en loopbaan. Over onderwerpen als flexibiliteit en gezondheid. En waar daag jij jezelf mee uit? Een communicatietraining? Of thema’s als cultuur en leiderschap, of mobiliteit? Er valt nog genoeg te leren, dus vind bij PDC een training die bij jouw wensen – en die van je medewerkers – past.

Duurzame Inzetbaarheid is voor de ene onderneming een uitgesproken wens, voor de ander het nieuwste HR speeltje waar alleen marketing garen bij spint. Als je het goed wil doen dan is het niet een kwestie van snel invoeren om je jezelf hierna duurzaam inzetbaar te noemen. Het is ook niet enkel bedoeld om medewerkers bevlogen te laten zijn. Dat is echt te kortzichtig.

Duurzaam Inzetbaarheid is een lange termijn visie uitdragen en is integraal op diverse gebieden binnen je organisatie verweven. Natuurlijk kun je alle tips, tricks en wetenschappelijke artikelen online vinden. Maar dat maakt nog geen uitgewerkt en in de praktijk gebracht plan. De realiteit is dat er geen standaardoplossing is voor het implementeren van duurzame inzetbaarheid. Deze staat van zijn is in elk bedrijf een unieke formule.

Bel voor een afspraak Stuur ons een e-mail

Kennis delen = duurzame toepassing

PDC gaat in een selecte groep met jou als ondernemer of HR-manager aan de slag om een op maat gemaakt plan op te stellen. Dit doen wij tijdens onze werktafel met gelijkgestemde of in company. Wil je weten hoe? Lees verder hier verder en schrijf je in voor onze sessie!

Zoals we al eerder benoemden, duurzame inzetbaarheid eventjes inpassen in de dagelijkse routine komt niet vanzelf. Als op maandagochtend de werkweek aanvangt, beginnen de dagelijkse besognes weer: een medewerker die zich weer ziek heeft gemeld, je krijgt de melding dat die adviseur er nogal vaak de kantjes vanaf loopt, enzovoort. Hoe kom je concreet tot een beleidsplan, hoe stel je deze op en hoe zorg je ervoor dat dit in je organisatie geïmplementeerd wordt?

Wat deelnemers zeggen

Deelnemers hebben de workshop gewaardeerd met een gemiddeld cijfer 8. Twee quotes van eerdere deelnemers zijn: “De workshop gaf mij concrete handvatten m.b.t. bevlogenheid waar je in de praktijk mee aan de slag kunt.” en “Op een heldere wijze werden er mij tools gegeven die ik ga inzetten in mijn organisatie.”

Inschrijven

Inschrijven kan door het sturen van een mail naar post@pdcveghel.nl, o.v.v. Werktafel D.I. of door te bellen naar 085 – 44 44 330.

Inhoud kennissessie

In deze sessie kom je te weten:

  • Wat duurzame inzetbaarheid op praktisch niveau is.
  • Hoe je als onderneming kan zorgen voor bevlogen medewerkers.
  • Welke kwaliteiten heb je als leidinggevende nodig om dit effectief in zetten.
  • Welke doelstellingen je kunt verbinden vanuit je bedrijf aan je personeel.
  • Welke stappen je moet zetten om duurzame inzetbaarheid direct te implementeren.

Bovendien ga je naar huis met een concreet op jouw organisatie afgestemd actieplan.

Voor wie, waar en wanneer?

De kennissessie is bedoeld voor ondernemers, HR-professionals en leidinggevenden. De sessie vindt plaats een dagdeel van 13:00 – 17:00 uur in Veghel of een locatie in overleg. Er zijn een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Kosten

Deelname aan de werktafel bedragen € 175,- (exclusief BTW) per deelnemer.

Persoonlijk

Deskundig

Compleet

Nieuws

13-01-2021
Hoe vitaal is je bureau? PDC geeft tips hoe je overzicht houdt en je mentale fitheid aan boord blijft ⛵️
22-12-2020
Openingstijden PDC tijdens de feestdagen
18-12-2020
PDC Corona-update | Negen maanden verlenging voor NOW

Blog

15-01-2021
Met PDC in 2021 (mentaal) fit aan boord
25-11-2020
De weg naar een duurzame thuiswerk-privé balans
12-11-2020
Plan de eindejaarsgesprekken met je personeel wel in!

Evenementen

08-02-2021
PDC BHV Herhalingstraining | 8 februari 2021
23-07-2020
PDC BHV Herhalingstraining | 2 & 16 september 2020 (VOLGEBOEKT )
23-07-2020
PDC BHV Basistraining | 11 november en 24 november 2020

Vacatures

14-01-2021
Financieel Administratief Medewerker | Den Bosch
13-01-2021
MarCom/ Commerciele stagiaire (3 tot 5 dagen p/wk) | Veghel
12-01-2021
Allround technische dienst medewerker | Den Bosch | Fulltime

Met PDC heb je eén loket voor al je vragen: van werving en selectie, functioneren en beoordelen, ziekteverzuim en re-integratie tot ontwikkeling en – als het niet anders kan – ontslag.

Wil je meer weten? Neem dan contact met ons op via een van de volgende buttons.

Bel ons 085-4444 330 Mail post@pdcveghel.nl

Bezoek ons ook op social media

Professioneel in personeelszaken

PDC is de partner voor personeelszaken met verstand van zaken én begrip voor je ondernemersgeest. Vanuit een heldere visie op HR en arbo brengen we je verder met oplossingen die vóór jou werken.

Contact

Ons bezoekadres is:

Hoogstraat 5C
5462 CW Veghel

Tel: 085-4444 330
Mail: post@pdcveghel.nl

Disclaimer
Privacy Policy
Klachtenprocedure
Algemene voorwaarden

© Copyright - PDC - Personeels Diensten Centrum | PDK Online Succes
Scroll naar bovenzijde

Tadaaaa! PDC begint het jaar goed, namelijk met een nieuwe website en een frisse huisstijl.
De aanpassingen op de voorzijde en achterzijde informeren je als klant nog beter wat PDC allemaal kan betekenen voor jou als werkgever.Een dezer dagen ontvang je per post een leuke gadget die ervoor zorgt dat PDC met maar 1 muisklik je kan adviseren en ondersteunen.Stap aan boord bij PDC, laat je positief verrassen en graag tot ziens!

De beste wensen voor 2021 en met vitale groet,

Het PDC Team,
Anja, Maaike, Karin, Gwen, Marij, Meike en Ellen