• LOGIN
Tel: 085-4444 330 | E-mail: post@pdcveghel.nl
| Login
PDC - Personeels Diensten Centrum
  • Home
  • HR advies
    • HR-Servicecentrum
    • Werkcentrum
    • Talentcentrum
    • Kenniscentrum
  • Vitaliteits- en verzuimcentrum
    • Verzuimbegeleiding / Arbodienst
    • Risico Inventarisatie & Evaluatie
    • Duurzame inzetbaarheid
    • PAGO & PMO
    • Werkplekonderzoek
    • Keuringen
  • Nieuws
  • Blog
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Over ons
  • Contact
  • Menu Menu

Thuiswerken

Thuiswerken regel je zo

Thuiswerken in deze tijden is voor zowel een werkgever als een werknemer een uitdaging. Vanuit je positie als werkgever heb je te kampen met het functioneren en beoordelen op afstand. En hoe zorg je dat je medewerker gezond blijft en zichzelf niet over de kop werkt.

Vanuit de werknemer is er het spanningsveld vanuit thuis werken met de aanwezigheid van kinderen en/ of partner. Hoe regelt men dat vanuit de thuissituatie in? Hoe creëer je een goede werkplek thuis? En komt de medewerker vanuit thuis tot zijn recht in zijn functie?

PDC weet dat er vanuit beide kanten behoefte is aan begeleiding en heeft hiervoor een thuiswerkkit opgezet.

De thuiswerkkit bestaat uit:

• Thuiswerkovereenkomst op maat;
• Thuis-WerkPlekOnderzoek;
Deze kan worden uitgebreid met onze vitaliteitsscan inclusief werkdrukmeter;
• Adviesgesprek voor de leidinggevende;

Download meer informatie over de thuiswerkkit via de volgende link: PDC Thuiswerkkit.

Meer informatie
Wil je meer informatie over het thuiswerken van je medewerkers, het opzetten van een beleid of het uitvoeren van een thuiswerkplek? Bel ons via 085-4444 330 of mail naar post@pdcveghel.nl.

Bel voor een afspraak Stuur ons een e-mail

Whitepaper ‘Vitaal thuiswerken de baas’

PDC heeft het whitepaper ‘Vitaal thuiswerken de baas’ geschreven met een aantal tips voor jou als HR-manager, werkgever, eigenaar en leidinggevende.

Wil je deze ontvangen? Stuur ons dan een mailtje of vul ons contactformulier in via deze link.

Persoonlijk

Deskundig

Compleet

Nieuws

05-07-2022
Bijna twee derde van de werknemers met long covid volledig afgekeurd
28-06-2022
HR Bericht - Nieuwe wetswijzigingen per 1 juli
24-06-2022
Kijkje in ons vitaliteitsbevorderend aanbod - Afronding Week van de RI&E 2022

Blog

23-06-2022
Psychosociale arbeidsbelasting: neem het serieus!
14-04-2022
Waarom wel betalen voor een langdurig verzuimgeval maar niet voor een stevig fundament waarop je jarenlang verder kan bouwen?
16-12-2021
Blog en Advies | Lange adem met Long Covid diagnose

Evenementen

14-09-2022
Training Vertrouwenspersoon - 14 of 22 september 2022
01-09-2022
Training Preventiemedewerker bijscholing - september 2022
30-06-2022
Seminar | Hoe voorkom ik een loonsanctie? | Donderdag 30 juni 2022

Vacatures

29-06-2022
Bedrijfsarts
28-06-2022
Allround Office Medewerker | 36 tot 40 uur | Veghel
28-06-2022
Marketing Assistant | 40 uur | Veghel

Met PDC heb je eén loket voor al je vragen: van werving en selectie, functioneren en beoordelen, ziekteverzuim en re-integratie tot ontwikkeling en – als het niet anders kan – ontslag.

Wil je meer weten? Neem dan contact met ons op via een van de volgende buttons.

Bel ons 085-4444 330 Mail post@pdcveghel.nl

Bezoek ons ook op social media

Professioneel in personeelszaken

PDC is de partner voor personeelszaken met verstand van zaken én begrip voor je ondernemersgeest. Vanuit een heldere visie op HR en arbo brengen we je verder met oplossingen die vóór jou werken.

Contact

Ons bezoekadres is:

Hoogstraat 5C
5462 CW Veghel

Tel: 085-4444 330
Mail: post@pdcveghel.nl

Disclaimer
Privacy Policy
Klachtenprocedure
Algemene voorwaarden

© Copyright - PDC - Personeels Diensten Centrum | PDK Online Succes
Scroll naar bovenzijde
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}