Kerst(vakantie)periode - bereikbaarheid en inzetbaarheid
De feestdagen zijn aanstaande en hierop vooruitlopend willen we je tijdig informeren omtrent onze bereik- en inzetbaarheid. Veelal weten we van onze klanten dat zij zijn gesloten en medewerkers vrij zijn. Voor enkele sectoren geldt dat zij doorgaan met hun dagdagelijkse werkzaamheden. Is er toch nog een prangende vitaliteitsgerelateerde vraag, net op het punt van het sluiten van je laptop? Dan kun je gedurende de kerst(vakantie)periode bij PDC Veghel terecht.
Onze Verzuimspecialisten, Arbeidsdeskundige en HR-adviseurs zijn zoals je gewend bent aanwezig en natuurlijk bereikbaar voor je al vraagstukken. Wel zullen er in de weken 52 en 1 de reguliere spreekuren tijdelijk niet plaatsvinden vanwege de kerstvakantie. Na deze twee weken zullen de spreekuren in de gebruikelijke cadans worden hervat. Voor dringende gevallen kunnen we een andere bedrijfsarts uit ons team inzetten. PDC zal de constante dienstverlening die je van ons gewend bent, ook tijdens deze periode, waarborgen.
Contact
Bij vragen kun je ons uiteraard van maandag tot en met vrijdag via 085-4444 330 bereiken. Een fijne kerstperiode gewenst en graag tot ziens!
Met PDC heb je eén loket voor al je vragen: van werving en selectie, functioneren en beoordelen, ziekteverzuim en re-integratie tot ontwikkeling en – als het niet anders kan – ontslag.
Wil je meer weten? Neem dan contact met ons op via een van de volgende buttons.