Yes! PDC Veghel is een gecertificeerde arbodienst
Sinds eind december 2018 is PDC Veghel een gecertificeerde arbodienst. In Nederland zijn werkgevers volgens de Arbowet verplicht om óf een gecertificeerde arbodienst te contracteren.
Een onderdeel van ons full-service HR-bureau is de gecertificeerde arbodienst. Wat betekent dat je de volledige verzuimbegeleiding met een gerust hart aan ons kunt overlaten. Houd je graag de vinger aan de pols? Dat kan. Op elk gewenst moment heb je toegang tot jouw personeelsdossiers in het PDC Verzuimportaal.
Wil je onze certificaten inzien vraag ze dan op via info@pdcveghel.nl.
SBCA beheert en onderhoudt met alle voor de arbodienstverlening relevante partijen (werkgevers- en werknemersorganisaties, de brancheorganisatie van arbodiensten én de certificerende instellingen) het certificatieschema. Wil je meer weten over het SBCA? Klik dan op de volgende link.
Met PDC heb je eén loket voor al je vragen: van werving en selectie, functioneren en beoordelen, ziekteverzuim en re-integratie tot ontwikkeling en – als het niet anders kan – ontslag.
Wil je meer weten? Neem dan contact met ons op via een van de volgende buttons.